HİLMİ CEM’İN FİNALE KALMASI SOSYAL MEDYAYI SALLADI

Finale kalarak  Survivor Ünlüler Gönüllüler yarışmasının hakkını veren Hilmicem hem düzgün fiziği hem de yarışmadaki başarısıyla sosyal medyanın gözdesi oldu

Hilmicem hakkında Survivor’da yapılan yorumlar ise genç yarışmacının daha çok fiziği hakkındaydı. İşte yapılan yorumlar:

Tuğçe D. Ofişıl ‏@aynentugcecim 33 sn
hilmi cem muazzam 1 yaratılış örneği.insan bakmadan duramıyo,baktıkça da tefekkür ediyo

Hilmicem’inSevgilisi ‏@xHelloFun 46 sn
Hilmicem’i tebrik etceksiniz tabi :) Hakederek orda . Adamsınız

MBFC ๒єlเє๒єг ‏@JBelieveNSN 1 dk
Hilmicem Gönlümüzün 1.si sensin zaten #survivor u kazansanda kaybetsende

Kübra Akyüz ;) ‏@akyzkbra 2 dk
Yarin olsa da … hilmi cem’in sampiyon olusunu izlesek !

Binnur Bayyurt ‏@BinnurBayyurt 2 dk
Dmek ki neymş ne olduk değil ne olucazmış.. noldu ünlüler..? Teke tek miyiz..? Yaaaaa… Buda herkese kapak olsun.

Aşkın ‏@JustininPapyonu 4 dk
Sus dogukan konusma dogukan #Survivor hilmicem konussun

Forever Lovatic∞ ‏@senagrbzz 10 dk
#Survivor’u Hilmi Cem Kazanmazsa ve ben uzun bir süre tweet atmıyorsam anlayınki depresyondayım..